Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

Royalmix BD & KP Complex. Jom Terjah!

Monday, October 24, 2011

Assalamualaikum.
Ckin kembali lagi!  Actually, ada benda yang Ckin nak story kat sini.  Kan Ckin ada cakap yang Ckin dah jadi pengedar produk kesihatan sekarang ni.  So, nak jugak kongsi-kongsi dengan sahabat-sahabat Ckin ni.  Tapi, Ckin nak share ni mengenai makanan kesihatan yang sangat-sangat berkualiti produknya.  Yang lain-lain tu nanti Ckin akan share ok.

Pertama sekali, Ckin nak share mengenai makanan kesihatan yang namanya adalah ROYALMIX BD COMPLEX & ROYALMIX KP COMPLEX.  Mesti semua nak tau apa specialnya Royalmix BD Complex & Royalmix KP Complex ni kan?  Sebelum tu, Ckin nak briefing sikit pasal produk kesihatan yang sangat bermutu ni.  Royalmix ni ada dua jenis.  1 untuk kanak-kanak.  1 lagi untuk orang dewasa.


Untuk kanak-kanak iaitu Royalmix BD Complex, antara kebaikannya adalah kalau ada anak-anak yang macam malas nak belajar, atau dirasakan otaknya lemah dalam pelajaran, makanan kesihatan ni amat-amat sesuai.  InsyaAllah.  Selain itu, ia juga baik untuk pertumbuhan seseorang kanak-kanak kerana kandungan bijiran soya yang ada dalam susu ini.  Sepanjang menghadiri kelas sebelum ni, pemimpin ada jugak briefing dengan mudah kat Ckin mengenai kelebihan-kelebihan royalmix ni.  Yang mudah nak difahami.  Macam yang Ckin cakap kat atas tu lah.  Amat sesuai untuk otak kanak-kanak.  Tambah-tambah lagi yang masih belajar sekarang ni.  Meransang pertumbuhan badan kanak-kanak kerana ianya ada banyak nutrien penting yang diperlukan oleh kanak-kanak ni.  Kalau nak tau kelebihan lebih lanjut, kenalah bagi anak-anak atau adik-adik kita cuba dulu.


Yang kedua, Royalmix KP Complex pulak dikhususkan untuk orang dewasa.  Mudah je yang Ckin nak sampaikan pada semua.  Buat ibu-ibu mengandung yang dah hamil 4 bulan ke atas boleh mula ambil makanan kesihatan ni.  Sebabnya ia sangat-sangat baik untuk dalaman si ibu dan untuk anak yang bakal lahir.  Untuk orang yang sihat lagi-lagilah baik sebabnya produk kesihatan ni memang dikhususkan untuk orang yang sihat yang nak menjaga kesihatan tubuh badannya.  Kalau Ckin briefing banyak-banyak pun, kita yang melihat takkan tahu rahsianya.

 Sekarang ni Ckin explain benda yang mudah.  Kalau ada yang nak cuba dan merasai kehebatan makanan kesihatan yang direka daripada alam ciptaan Allah ni, silakan hubungi Ckin di sini.  Royalmix KP Complex ni Ckin dah cadangkan kat kawan Ckin iaitu Kak Ain try.  Alhamdulilllah, setakat ni tak ada masalah lagi untuk dia.  Ckin suggest kat dia sebab dia ada masalah migrain, muntah teruk sebab alah mengandung and ada lagi penyakitnya.  Ckin nak tolong dia.  Alhamdulillah setakat ni dah tak dengar dia mengadu muntah-muntah lagi.

Setakat tu dulu kot yang Ckin nak kongsi.  Kalau ada apa-apa pertanyaan, boleh tanya straight kat sini naa. Ataupun by email : nas_success91@yahoo.com.

Dalam hadis yang diriwayatkan oleh At-Tirmizi, Rasulullah telah bersabda :
“Sesiapa dalam keadaan badan sihat, aman dalam kehidupan dan dia memiliki makanan sehari-hari yang cukup, maka seolah-olah dunia ini miliknya.”


0 Comments:

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP