Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

Handsock Mesir Available Here!

Tuesday, May 8, 2012

Assalamualaikum semua!

Hari ni nak buat jualan sarung tangan. ^_^ Untuk makluman, stok adalah terhad. Sangat terhad. Sebabnya adalah sarung tangan muslimah ni diorder daripada Mesir. Ckin dapat stok ni pun di saat-saat akhir. So, ini sahaja yang tinggal. Stok terbaru yang pelbagai warna akan ada semula pada bulan 8. Nanti Ckin akan umumkan semula if ada stok. Niat di hati cuma nak menolong mereka-mereka yang sedang mencari sarung tangan jenis ni. ^_^

Price: RM5.00 each 
* tidak termasuk kos penghantaran

ST 001 - Sold
ST 002 - 1 Available 
ST 003 - Sold
ST 004 - 5 Available 
ST 005 - Sold


Sarung tangan Mesir ni boleh dipakai dengan tshirt dan baju kurung. Dan ianya tidak longgar. Ckin paling suka sarung tangan jenis ni. First come, first serve.


Nanti Ckin update lagi naa. Kalau nak, sila isi borang. ^_^ Tq.

7 Comments:

Husnina May 8, 2012 at 4:30 PM  

As salam Ckin! :)
Nak tanya, kain handsock ni jenis mcm mana ye? Yg macam jual dekat kedai2 biasa ke?

Ckin Kembaq May 8, 2012 at 5:01 PM  

Husnina,

waalaikumussalam.
tak sama kat kedai biasa..sebab ianya datang dari mesir..sangat sukar nak jumpa kat sini..hehe ^_^

Gen2Merah May 9, 2012 at 10:51 AM  

UTk lelaki punya xda ke? Hehe

Ckin Kembaq May 9, 2012 at 2:45 PM  

Gen2Merah,

Ada lelaki pkai jugk? ^_^ bli tuk istri atau ank2 bolh kot... ^_^

Nurul August 9, 2012 at 11:53 AM  

handsock ni available lg x..?

Ckin Kembaq August 11, 2012 at 9:55 AM  

Nurul,

tak ada dah..pembekal tu pun snyap je.. =) maaf naa..

Anonymous,  August 28, 2012 at 4:45 AM  

@ckin kembaq : berminat untuk memborong handsock dari mesir ? :) , boleh pm saya disini :)

http://www.facebook.com/pages/Jubah-Mesir-Lovers-ll/129621037183697

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP