Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

2nd DAY IN MY OFFICE..........

Tuesday, June 22, 2010


Hari ni alhamdulilllah tak ujan..tapi aku tetap pkai baju hujan bab takut ujan deh......hehe
Sampai aku 'punch-card' awal la hari ni....aku suka kalu aku mai awal.....tak suka deh lambat2....
tapi hari ni tak da g keja.......aduiiiiiiiiii.......agak pening.......aku dah la bwink....duk ngadap kmputer ni ja.....nak buat camna....hmm tapi aku dpt pengalaman cket la bkerja kat pejabat krajaan..mmg betui apa yang lec aku cakap, Puan Sal la........Puan Sal cakap kat pejabat ni tak sama ngan pejabat swasta......tak tau la pa bezanya......tapi aku leh nampak la..hehe
kalu nak tau,keja la sndiri..hehe suma staf kat sini buat keja ikut tugasan masing2 yang diberikan oleh bos depa......keja orang len tak becmpur antara satu sama lain...hehe aku duk tnggu nak jumpa pengarah aku yang namanya lebih kurang ngan pengarah politeknik tuanku syed sirajuddin, Tuan Haji Md Noor bin Baharom..hehe Ketua aku ni namanya Tuan Haji Mohd Noor bin Rejab....hehe sama kan....ada jodoh la tu aku kat cni....
Hari ni ramai yang cuti n g krsus.......aku ngan bbrapa staf ja da kat cni...
Yang penting, aku nak keja yang bleh aku wat..tu ja...dah le sjuk sangat ni....keras tangan aku....tapi still leh typing maa......cuma kalu nak tulis ja aku jadi k.o cket tau.......hehehe
Kelmarin aku saja cari bnda yang bleh menyejukkan mata aku......carii gambaq pelamin.......hehe ni saja ja pun........ni antra yang sempat aku save yang bleh menyejukkan mata......n berangan cket kot......ahakz tak da la........aku suka tgk benda2 yang cantik......tu ja........yang bleh meyedapkan mata....n menenagkan jiwa........hee


cantik kan...fuh....mmg grand..tapi kerusi dia biasa sangat la....hehe

0 Comments:

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP