Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

.:: Ya Allah.. Ujianku... ::.

Tuesday, June 29, 2010

Hatiku mula meronta...Subhanallah...


Sesungguhnya hati ini amat merindukan 'si dia' yang bakal menjadi peneman diri kala suka dan duka....

Tapi, Allah lebih mengetahui bila aku akan berjumpa dan bila aku akan diijabkabulkan dengan 'si dia'...

Ya Allah...
Tabahkan hati ini yang selalu terganggu hatinya dengan perasaan ingin menyayangi dan disayangi....

Kuatkanlah imanku...
Hadirkanlah 'si dia' ke dalam hatiku apabila tiba masanya nanti, sesungguhnya aku hanyalah insan biasa yang sering terlupa...

Ya Allah Ya Tuhanku...
Kau kurniakanlah kepadaku suami yang baik, beriman lagi soleh,
Yang mampu untuk mendidikku,
Yang boleh membantuku untuk menjaga putera puteri Islam yang bakal lahir,
Satukanlah hatinya dengan hatiku,
Dekatkanlah dia denganku,
Janganlah Kau bolak-balikkan hatiku setelah Kau beri petunjuk,
Bantulah diriku untuk menjaga imanku...Amin ya Rabbal Alamin.

5 Comments:

aiyfa humaiza June 30, 2010 at 9:38 AM  

ckin...awt nih??
dh smpai masa ka??

Ckin Kembaq June 30, 2010 at 11:13 AM  

tak tau pah..huhu prasaan tu mai balik..
ntah napa...iman makin low kot ni..huhu
cuma doa ja la bgi jdoh tu didekatkan hati kami... n_n

aiyfa humaiza July 1, 2010 at 8:27 AM  

kami???
ada cita bru ka yg aq terlepas nih???

Ckin Kembaq July 1, 2010 at 9:48 AM  

eh..mana da..hehe 'kami' tu nanti le..cek manaa da gi..hmm i'm single mingle naa..ahakz tak berniat g nak ada..cuma juz tgk2 ja ni...biasa le..hehe hg tak knl pun...doa ja la mana tau da jdoh kan...ahakz

Ckin Kembaq July 2, 2010 at 1:36 PM  

hg le ada kan pah...hehe cek ni tak brani nak minat2 kat org laki...jd rsau..takut tak menjadi bab jdoh tu kan tak tau sapa.. n_n cek cuma luah psaan...mana tau, jdoh cek tu dkt ja ngan cek kan...doa3 la yer..

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP