Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

Hari Pertama..latihan industri

Monday, June 21, 2010

Lama asanya aku tak tulis dalam blog ni...tak sempt deh..
Cuma nak cta cket penglaman 1st day ke siini... Tadi, aku mai cni..adik hantaq..pastu pulak ujan..huhu mmg basah le..pkai high heel..tapi mujur tak takung air dlm kasut aku tu..hehe
sampai ja kat cni,buka ja sweater, masyaAllah...psaan tu..huhu tkejut la..bsah abis aku punya baju tau..Tapi, aku bsabaq ja... mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ni..musibah kat aku...

Adik aku pulak bawak laju kemain..hehe
dia redah ja segala bentuk jalan yang manusia bina ni..hahaha sampai kat satu simpang tu aku hampir nak jatuh, tapi mujur aku sempat paut bahu dia...haha

0 Comments:

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP