Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

.:: Meeting oh Meeting! ::.

Thursday, July 8, 2010

Assalamualaikum........

Aku rasa tiba2 ja nak mengadu....uhukuhuk
Alkisahnya tadi aku masuk meeting ngan Unit Pentadbiran le...pastu tau tak meeting ni bpa lama??? 3 jam deh...huhu
Macam2 bincang dalam tu... tapi, ni lah 1st time aku attend meeting yang membosankan... bukan apa, aku tak tau n tak faham ngat apa yg depa bincang.......jadi blurr, mngantuk........

tapi aku dapat la pengalaman masa kat dalam ni...tu ja aku nak ngadu...yang penting, aku dah lepas mesyuarat hari ni yang bgi pengalamn bawu kat aku....uhukuhuk

p/s : pasni entah camna aku attend meeting, sejuk tangan deh....tak bleh tulis laju....huhu

4 Comments:

Ckin Kembaq July 8, 2010 at 4:26 PM  

tawu tak pe..tadi da smbang2 ngan sorang staf kat sini, dia ckp meeting ngan bos ni mmg lama..Masya-Allah..tak tawu nak ckp pe...hehe

Unknown July 17, 2010 at 7:58 PM  

woiii
..ang nak tau x..ku pnya kelas ekonomi kui 10 sampai 1.00 ptg..ha!!meeetg xpa g..aku ni...kbas bontot xsangga..huhu

Ckin Kembaq July 22, 2010 at 9:32 AM  

haa...sama la cm aku deh..aku pun kebas abis dari atas smpai bawah tau tak..mengantuk g..huhuhu ala, hg kalu borink bleh main2 nset kan kan...aku mana bleh..hehe

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP