Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

.:: iLi Port baru Ckin! ::.

Wednesday, July 14, 2010

Assalamualaikum..

Hari ni Ckin lebih habiskan masa dengan mengikuti ruangan forum iluvislam.com yang Ckin rasa bermanfaat sangat.... Bnyk yang ckin jumpa dalam nih .... Sekurang2nya masa yang terbiar diisi jugak dengan ilmu pengetahuan kan...

Actually, tak ingat dah apa yang nak tulis hari ni, bila sakit perut suma bnda hilang dalam kepala nih...huhu

Cuma nak peringatkan diri sendiri, jangan lupa berdoa tiap hari pada Allah...mintak petunjuk...and moga diberi pengajaran sekiranya leka dan diberi petunjuk sekiranya tersasar...amin.

p/s:ckin suka tengok imej dak laki nih...smart!hehe

3 Comments:

safinah said July 17, 2010 at 8:01 PM  

ku nak purple n kuning...tapi iktla kalo ang bkenan mana2..bagi ku,,suma lawa..k..

safinah said July 17, 2010 at 8:04 PM  

haha..ku tau sapa weh..he

Ckin Kembaq July 22, 2010 at 9:30 AM  

ya la kak oii..hehe aku ok ja..yg mana pun bleh..hehe

apa yg hg tau?...
dak spek tu ka?...hihihihi

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP