Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

.:: Plan ku ::.

Monday, July 5, 2010


Assalamualaikum...

Dah dua hari tak tengok blog ni...hehe cuti kerja la katakan..ahakz haa..berita gembira, hari rabu ni bersamaan 24 Rejab 1431, ada cuti umum.....so, it's free for me to do my personal duty..(cehh..pa tu???) Haa, actually minggu ni aku ada perancangan yang aku doakan agar tercapai la apa yang aku nak plan tu..hehe

Plan yang pertama, kelmarin abang Hai gtau aku yang dia nak beli dah laptop untuk aku yang aku dah tggu selama 2 sem n nak msuk 3 sem dah pun......(ish3..ksian sgguh) hehe tapi aku bersyukur la..impian aku tu bakal tercapai le... then, dia pesan kat aku suh bukak akaun Maybank nak mudahkan segala urusan kan....lagipun,la ni kan Maybank ada kat mana2 kan...so, menyenangkan orang2 seprti kita ni nak berurusan dengan lebih pantas dan efisien..(ahakz)
Semalam sembang2 ngan adik aku, dia kata dia nak buka gak akaun Maybank kat dia, memandangkan aku ngah ada duit kan... Duit mana lagi, PTPTN le kan...takpa la...kali ni aku tolong dia..hehe mm, bukan apa, nak buka akaun memerlukan RM 250+12 tau...so, pandai2 la nak idup..yang ni satu g..sejak sem 1 gbaku nak buka akaun ni, alhamdulillah aku bakal la nak buka Rabu ni...

Plan kedua, nak kluar g Kailan nak survey baju raya n jubah.. Kalu bleh la..hehe tapi aku risau satu ja bila beli baju ni, nanti payah sgguh nak cari tudung labuh..huhu yang tu paling susah...warna sama ngan baju payah btul nak cari..uhukuhuk yg aku plan, nak bli tdung bwu nak bli baju..tp tengok la dulu..

Yang penting, nanti aku nak pi tengok dulu baju2 tu..my twin dah gtau nak yang jnis cam na..hehe nak yang tgn cekak yang mcm bju kurung moden deh..takpa, sem ni both of these twin nak bergaya cket, tak mau le lbih2 kan..bahaya..aku le kna bli baju raya kat my twin because duit biasiswa aku lebih cket dari dia.....InsyaAllah taun depan ka, dia la kna bli kat aku pulak kan...hakhak

Takpa, lupakan hal tu...tak mau cakap byk2 dah..hehe

That's all for today...kihkih

p/s : i want to improve my english for my future... hope can do that!

0 Comments:

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP