Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

.:: Akhirnya! Dah Pandai Buat Header Sendiri ::.

Thursday, September 23, 2010

-- Cute x kartun tu?... n_n ... --
Assalamualaikum...sahabat2 sihat?...

Tadi Ckin sempat buat header dengan tunjuk ajar dari kawan2 praktikal Ckin tau...

Menggunakan Adobe CS3...

Then explore la sendiri kan?...hehe 
ALHAMDULILLAH...

Ilmu baru kat Ckin... 
Walaupun tak la secomey header buatan tangan Aiz Batu Campur, tapi sekurang-kurangnya Ckin dah pandai..ye dak?...hehe

Sapa nak belajar?... 

Eh.. Eh..

Sahabat2 mesti dah terror kan?... n_n...

Pengalaman tu penting naa... 

Peace! No war..


7 Comments:

nur anis September 23, 2010 at 4:31 PM  

comel la tu header awak buat..saya lg x pandai nak buat..adobe pun x ada..huhu

Ckin Kembaq September 23, 2010 at 4:55 PM  

n_n tq..sy guna cs3 kwn punya..insyaAllah jumaat ni nak gi kdai nak install..hehe

aSmiDar September 23, 2010 at 5:12 PM  

comei...ckin lukis sdiri ke guna photoshop??

AnWaRnAiM September 23, 2010 at 6:51 PM  

huhu..comey katun tu..lawa..gudjob! ^_^

Ckin Kembaq September 24, 2010 at 8:11 AM  

kak ida - ckin guna photoshop..kalu lukis sendiri kmpem tak jadi..hehe crop2 je akak..

Naim - tq singgah..kartun mmg favourite lama dah..akhirnya tercpai hasrat nak ada header sendiri..n_n...

Tg.A September 25, 2010 at 1:21 AM  

is it piece or peace exactly?

^_^v

Ckin Kembaq September 25, 2010 at 2:27 PM  

peace...typing error..hehe nant la perbtul...n_n

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP