Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

.:: Kad Raya Pertama dari Hanna..hehe ::.

Friday, September 3, 2010

Assalamualaikum!

Dikisahkan bahawa pada 2 September 2010 yang lepas, Ckin dah dapat kad raya dari junior SMKANT...

Ini sebagai tanda penghargaan Ckin kat orang yang buat baik kat Ckin...

Siapakah gerangan orangnya?..

Tengok bawah ni.. namanya Hanna Syahira..

Siap letak gambar lagi kan?...


Yang penting, masih ada lagi yang ingat kat kita di sini..hee

Walaupun kecil, tapi cukup memberi seribu makna buat diri ini...

ATTENTION!

Siapa yang nak bagi kad raya kat Ckin?..n_n

Ops! Just joking naa.. Nak kad raya?..

Give me ur alamat naa... 

InsyaAllah ada rezeki, sampai la tu...hehe

"Kullu 'amin wa antum bikhoir"

Wassalam...


4 Comments:

Khumaera Ismail September 3, 2010 at 12:50 PM  

lawanye kad dia..jeles2..nk kad jgk.. ;)
thn nie dpt kad satu je..tu pun dari kakak ipar..yg laen sume sms aje..huhu~

Ckin Kembaq September 3, 2010 at 12:53 PM  

hehe..dia siap print g tu..zmn it la katakan..ahakz nak?
meh alamt..tak rugi tu..email kat cek naa.. nas_success91@yahoo.com

p/s : nak gembirakan hati org lain..n_n..

merah_s September 3, 2010 at 5:55 PM  

Oh dpt gak kad raya tradisional ya walau hanya satu, kira sangat menarik ar..

Ckin Kembaq September 6, 2010 at 11:17 AM  

merah_s - yup..masih ada yang ingat kat kita kan?..n_n

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP