Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

Forum Maulidur Rasul Malam: Sekadar Sambutan?

Thursday, February 16, 2012

Assalamualaikum semua!

Hari ni nak buat iklan sikit. Act, hari ini akan diadakan Forum Perdana di Kolej Universiti INSANIAH. Jadi, inshaAllah, Ckin pun akan turut sama-sama pergi ke majlis ilmu ni. Sehubungan dengan itu, Ckin dengar rasa berbesar hati ingin menjemput kalian semua untuk ke Forum Perdana ini malam nanti naa. 

FORUM MAULID AR-RASUL
LAW KANA BAINANA RASULULLAH....


Bertajuk :
MAULIDUR RASUL, SEKADAR SAMBUTAN???

Butir-butir program adalah seperti berikut:

                    Tarikh : 16 Februari 2012 (Khamis)
                    Masa : 8.15 malam
                    Tempat : (Dewan KUIN)
                    Pakaian : Menutup aurat

Berikut adalah ahli panel yang terlibat pada malam ini. Rugi kalau tak mai. ^_^

Moderator : 
Ustaz Muhammad Azki Hafizi Bin Ibrahim (Pegawai Kolej Universiti INSANIAH)

Ahli Panel : 
--> Cikgu Azmi Bin Abdul Hamid (Presiden Teras)
--> Ustaz Ridzwan Bin Bakar (Pendakwah Bebas)
--> Solehah Mariyam Bt Sa'ari (Finalis Solehah TV Al-Hijrah)

Di bawah adalah tentatif perjalanan program pada malam ini.

8.30 malam : Solat Isyak Berjemaah
9.00 malam : Ketibaan penceramah dan VIP
9.10 malam : Ucapan pengerusi majlis
9.40 malam : Forum Maulid Ar-Rasul bermula
11.20 malam : Penyampaian cenderahati kepada ahli panel dan  moderator
11.30 malam : Majlis berakhir

Mengikut tentatif program ni, Forum Maulid Ar-Rasul akan bermula pada sekitar jam 9.40 malam. Jadi, kepada kalian semua yang akan hadir, kalian boleh solat siap-siap di rumah. Tetapi, jika berjemaah bersama-sama pihak program, adalah lebih bagus. ^_^ Jadi, sempatlah nak makan di rumah dan sebagainya. 

Aku rindukan saat ini.... Sangat rindu.... Bila agaknya dapat bertemu lagi? 

p/s : Jangan lupa bawak 'senjata' ke majlis ilmu ni naa. Siapa-siapa yang nak hadir, bolehlah ajak kawan ramai-ramai dan pastikan ibadah yang WAJIB didahulukan naa. ^_^ 

5 Comments:

misz_eyza February 16, 2012 at 2:06 PM  

wooo dekat dah nie ngan umah....insyaAllah tak der aral kita pergi sana.

Ckin Kembaq February 16, 2012 at 2:07 PM  

misz_eyza,

boleh2..mai naa..rugi tak mai.. inshaAllah ada manfaatnya.. ^_^

DRceria February 16, 2012 at 2:49 PM  

DRC akan pegi, insyaAllah tapi kejap je kot.. sbb ada bengkel debat utk pegi pahang...

Ckin Kembaq February 16, 2012 at 3:04 PM  

DRceria,

it's okay..t tanya kat kawan2 naa.. ^_^

Ad-Dien February 16, 2012 at 3:29 PM  

ada forum di KUIN ye...sahabah saya ramai juga disana...

mariyam saari juga..sampaikan salam buat sahabat lama

Tauhid Menurut Imam Syafie dan Ulama' Syafieyyah

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP