Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

Fazrul Afiq, Ex-SMKANT Batch 2008 Meninggal Dunia

Tuesday, January 17, 2012

Assalamualaikum semua!

Dukacita dimaklumkan bahawa Muhammad Fazrul Afiq selaku ex-smkant batch SPM 2008 telah kembali ke rahmatullah pada tengah hari tadi kerana kemalangan jalan raya. Ckin memohon jasa baik kalian untuk menyedekahkan al-Fatihah untuk beliau. 


Kepada sahabat-sahabat SMKANT yang nak ziarah, boleh ziarah ke sana. Untuk makklumat lanjut, boleh rujuk di :

FB Geng Celaru

Untuk makluman kalian jugak, Fazrul Afiq ni satu batch dengan Ckin. Kemalangan dengan kereta. Orang langgar dia. Allah... Muda sangat. Dan umur sama dengan Ckin. Allah. Setakat itu untuk makluman kalau-kalau ada sahabat blogger dari SMKANT yang baca blog Ckin ni. Ambil masa 2 minit untuk sedekahkan al-Fatihah kepadanya.

Al-Fatihah

Hati ini bergetar...

14 Comments:

Kancil 8349 January 17, 2012 at 3:32 PM  

Salam Takziah untuk keluarganya...

fathiahRAIHANA January 17, 2012 at 5:11 PM  

Kak ckin, terkejut tak habih lagi ni -,- sungguh ka ?

Anwar Naim January 17, 2012 at 6:09 PM  

hmm, salam takziah untk keluarganya..Allah lbih sygkan dia..Al- fatihah..

alexa yussida January 17, 2012 at 6:34 PM  

alfatihah..

kita semua bakal jenazah..

Ibnu Darwin January 17, 2012 at 8:30 PM  

takziah buat keluarga.. al fatihah...

LadyBird January 17, 2012 at 10:07 PM  

innalillahiwainnailaihirojiunnn...

ajal maut x mengenal usia..

Afif Nasir January 17, 2012 at 11:37 PM  

Innalillah..

td ada kawan FB bagitau jugak...

Nama dia maizatulnabilah

Ckin Kembaq January 18, 2012 at 7:53 AM  

fathiahRAIHANA,

betul fathiah..kak ckin pun terkejut tak abis lagi..ntah macam mana mak dia..Allah...dan ada lagi, kawan kak Ckin jugak, nama dia Mira Kartun@Mira Rahman, katanya gi sekali.dan sekarang duk kat icu....mungkin kuar sekali kot..nanti kena tanya aliff akmal...Alla...

Ckin Kembaq January 18, 2012 at 7:55 AM  

Kepada kalian semua, sama-sama pagari diri agar kita sempat menyediakan amalan-amalan untuk dipersembahkan depan Allah kelak..insyaAllah...dengan kematian mengejut, who knows...takut 'bogel' menuju Allah...sama-sama kita jga naa..

pha is January 18, 2012 at 8:13 AM  

alfatihah...
"cukuplah mati sebagai peringatan.."

-ex-mashoor

Cik tikah January 18, 2012 at 9:31 AM  

peringtan akan wujudnya mati ... al -fatihah

Nurul Iman Rosman January 18, 2012 at 9:41 AM  

semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman, aminn.

zaher spm 05,  October 21, 2012 at 6:41 PM  

alfatihah...baru tau hari ini..

Ckin Kembaq October 22, 2012 at 2:05 PM  

zaher spm 05,

bukan fazrul afiq sorang je yang telah mengadap Illahi, ada sorang lagi. namanya Sarhan. Meninggal kat Iskandariah. Jatuh bangunan.. =_=

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP