Sampaikanlah dariku walau sepotong ayat (Muhammad s.a.w.)

Powered by Blogger.

Monyet Curi Kamera Dan Snap Gambar Sendiri

Tuesday, January 17, 2012

Assalamualaikum semua!

Jom tengok makhluk Allah yang kiut-miut ni. ^__^ 
Pandai dia.. Rasanya DSLR ni sebab kualiti gambarnya sangat cantik. hehe 
Apa-apa pun, layan... ^____^

Lupa nak cakap, Ckin ambil ni dari blog sahabat kita ni iaitu :


Nak ziarah, pergilah naa. ^_^


Seekor monyet mengejutkan semua pengunjung apabila dia mengambil kamera seorang pengunjung. Semua orang lari seolah-olah monyet ini akan mengamuk. Tetapi semua kembali apabila monyet ini mencuri kamera untuk mengambil gambarnya sendiri.







Sumber:
https://www.facebook.com/notes/misteri-keajaiban-alam-fake-fact/monyet-curi-kamera-pengunjung-dan-snap-gambar-sendiri/235715453117205

12 Comments:

YOUsoF January 17, 2012 at 9:36 AM  

Hehehe banyak dah jumpa entri serupa tapi baru sekali ni komen..

Bijak betul monyet tu kan.. ;D

Cik tikah January 17, 2012 at 12:36 PM  

ya ALLAH, pndainya dia :)

Ckin Kembaq January 17, 2012 at 12:46 PM  

Cik tikah,

haha..itulah..pandai sungguh..ngan sengih dia..hehe

fuad ansari January 17, 2012 at 1:41 PM  

macam amik gambar pasport je.. nak pegi oversea kot.. (",)

Ckin Kembaq January 17, 2012 at 1:52 PM  

fuad ansari,

a'ah..mungkin kot.. ^__^ sengih semacam je ha..haha

Ckin Kembaq January 17, 2012 at 2:42 PM  

Amy Syaquena,

^__^ tu la....

Mialia January 17, 2012 at 5:30 PM  

sengal je.. haha xD comel ^^

Ibnu Darwin January 17, 2012 at 8:32 PM  

haha.. macam.......... hmm... hensem.

LadyBird January 17, 2012 at 10:08 PM  

hehehe.. cerdik sungguh.. mesti sellau tgk manusia ambik gmbr..

Ckin Kembaq January 18, 2012 at 7:56 AM  

Mialia,

memang sengal..hehe


Ibnu Darwin,

sangat2 hensem... ^_^


LadyBird,

tu la..dia praktik la tu.. ^_^

Post a Comment

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kongsikan idea dengan saya di sini. Ianya adalah pencetus semangat! ^_^

Newer Posts Older Posts Home
Related Posts with Thumbnails


  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP